באנר גורדון 240624
באנר מוזאוני חיפה 030824
באנר חברה כלכלית 100724
באנר חזית הים רחב
באנר מוזאוני חיפה 030824
פרסום בחי פה - רחב - מונפש
באנר קריית אתא
באנר קריית ביאליק ותיקיםרחב 140724

סקארמוש בעמק הזיתים • סיפור קצר

אורחות חיים בימים של פעם. מזמן! החבורה שערכה לי קבלת...

החיים לצד נרקיסיסט

אגדה יוונית עתיקה מספרת על נרקיסוס, גבר נאה במיוחד...

שכנה | סיפור קצר | אילן סגל

טוב שכנה טובה ממרגרינה טובה. בין הדברים בהם בורך האדם...

עניין של משילות • סיפור קצר • יוסי ברגר

גוף של מתאגרף עם נשמה של בריון כשהייתי ילד, היה...

צילומים ייחודיים של יצורי הים בחיפה

לאחר אינספור צלילות, חלקן בטמפרטורות נמוכות ותנאי ראות קשים,...

חונים על המדרכות וגורמים לסיכון חיי הולכי רגל • אכיפה בחיפה

(חי פה) – מועצת העיר אישרה בימים האחרונים קידום מדיניות בלתי מתפשרת במקרה של חסימת מדרכות להולכי רגל.


מועצת העיר אישרה בישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה בשבוע שעבר (19/10/22) את הצעתו של חבר מועצת העיר מוטי בליצבלאו, לקדם מדיניות בלתי מתפשרת במקרה של חסימת מדרכות להולכי רגל.

מוטי בליצבלאו בישיבת מועצת העיר (צילום מסך: עיריית חיפה)

בהצעתו הדגיש בליצבלאו כי אנשים עם מוגבלות פיזית, עיוורים, תושבים ותושבות עם עגלות ילדים נאלצים פעמים רבות לרדת לכביש, תוך סיכון חיי אדם כיוון שלא מתקיימת אכיפה משמעותית נגד חניית רכבים החוסמים מדרכות באופן מלא. על כן הציע שראש העיר תפעל לקידום מדיניות אכיפה בלתי מתפשרת במקרה של חסימת מדרכות להולכי רגל.

קיריל קארטניק בישיבת מועצת העיר (צילום מסך: עיריית חיפה)

חבר מועצת העיר קיריל קארטניק, ציין כי מדובר בבעיה שנכון להיום אין לה פתרון וכי הפתרון הוא הקצאת תקציב לרכישת גרר (2-3 במספר) לאגף התפעול, על מנת לגרור רכב שחוסם את המעבר להולכי רגל ולהעבירו למגרש עם קנס כספי.

הילה לאופר בישיבת מועצת העיר (צילום מסך: עיריית חיפה)

חברת מועצת העיר הילה לאופר, שאלה האם עדיין קיימת המדיניות שבמקרה של דיווח על רכב חוסם תנועה של הולכי רגל, יש להמתין לצד הרכב עד להגעת פקח. במענה לשאלה, אמרה היועצת המשפטית כי מזה 3 שנים ניתן לצלם ולשלוח תמונה מבלי להמתין לפקח.

תבור להט בישיבת מועצת העיר (צילום מסך: עיריית חיפה)

חבר המועצה תבור להט, הציף את בעיית החניה משני הצדדים – חסימת המדרכות להולכי הרגל, ומהצד השני – מצוקת החניה הקשה בעיר, שמביאה לכך שאנשים נאלצים לחנות על המדרכות, פשוט מחוסר ברירה. כמו כן העלה להט את השאלה מה קורה בשעות הערב, כשאין פקחים ובעלי רכבים רבים חונים על המדרכות וחוסמים אותן, וכך גם לגבי סופי השבוע.

הצעתו של חבר מועצת העיר בליצבלאו, כאמור, עברה ברוב קולות.

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

סמר עודה - כרנתינג'י
סמר עודה - כרנתינג'י
עיתונאית בצוות הכתבים של האתר חי פה • כתבת מוניציפלית, פלילים, סביבה ובריאות צרו קשר עם סמר באימייל: [email protected]

כתבות קשורות לנושא זה

45 תגובות

  1. המדרכות באזורי המסחר בחיפה מזמן משמשות לחנייה…. בעל העסק מתגמל את הפקח ובא לחיפה הגואל…. באזורי מגורים בשעות היום עדיין ניתן ללכת על המדרכות. בערב, בלילה, בשבתות וחגים המדרכות תפוסות. מכה

  2. כל רחוב הלל ומסדה חניות על מדרכות ברמה שאין מעבר להולכי רגל. בתל אביב כבר היו גוררים את כולם, רק פה כאילו שגרה בכפר נידח.

  3. עבירות תנועה אמורות להיות עניין של המשטרה. לא להתבלבל עם מי שלא מפעיל פנגו. אם מדווחים על מכונית שחונה על המדרכה או חוסמת חניה פרטית וכדומה למשטרה, הם מטפלים. הבעיה שכמעט אף אחד לא מדווח. אנחנו מעולים בלהלונן. פחות בלעשות עם זה משהו.

  4. מדי יום עולים רכבים וחוסמים את המדרכות בדרך אלנבי, ואפילו חונים בתוך מעגל תנועה.
    מדוע העירייה לא אוכפת את החוק ומחלקת דו"חות למי שמסכן את בטיחות הולכי הרגל והתנועה?
    למה לא מפעילים גרר פרטי ושבעל הרכב ישלם את הקנס למפעיל הגרר.
    יש גבול לחוסר האכיפה והג'ונגל המוחלט בעירייה.
    נסעתי בדרך אלנבי עם אורחים שלנו מחו"ל שניהם מתכנני ערים אמריקנים. הם הביטו מהחלון על רכבים שחונים על המדרכות ובתוך מעגל התנועה ואמרו שדבר כזה לא ראו בשום עיר בעולם. ואמרנו להם – זו השגרה בעיר הזו. אין אכיפה לא עירונית לא משטרת תנועה. יש מרוצי מכוניות. יש רחובות שלמים שחסומים לחלוטין להולכי רגל. יש התעללות בנכים ומוגבלים שצריכים לרדת לכביש לעקוף רכבים ולא מסוגלים..
    הם אמרו בפשטות: אצלנו, תושבים היו תובעים את העירייה ועל נזק כזה היו משלמים כל כך הרבה פיצויים שלעירייה משתלם רק לאכוף הכל כי היא יודעת שכל צילום של מדרכה חסומה יגיע לתביעה נגדה. חייבים לפעול באותן שיטות מול עיריית חרפה.
    התביישתי לנסוע איתם בעיר שלי. ממש התביישתי להיות חיפאי כשראיתי את השוק על פניהם.

  5. הצעתו של מוטי בליצבלאו, מצויינת, אבל כצעד משלים, יש צורך להקצות מספר טלפון ייעודי לצורך הגשת תלונות על עבירות כאלה בדיוק, בהרבה מקרים כשרציתי לדווח על חניה ברוטלית על המדרכה, הגעה למוקד הנכון הייתה כרוכה בניתוב שיחות והמתנות אינסופיות וחוסר שת"פ ו/או רצון לטפל בעניין ולאכוף, כשמדיניות של 0 סובלנות כנגד העבריינים תיושם, אז הסכנה המוחשית לחיי אדם תימנע!

  6. המפגע הזה של רכבים חונים על המדרכות, מפריע לנו כבר הרבה שנים. עכשיו נוספו גם קורקינטים ואופניים, חלקם חשמליים, שמסכנים את הולכי-הרגל על המדרכות.
    יש לרשת את כל העיר במצלמות ובפקחים, גלויים וסמויים, ולמגר את המפגע הזה באמצעות אכיפה עקבית ובלתי-מתפשרת וחלוקת קנסות גבוהים, כבר מהעבירה הראשונה.

  7. כל הכבוד. יש מלא הצעות טובות א כ י פ ה ?
    אפס גדול.
    חבל על הזמן של חברי המועצה.

  8. כל בעיות התחבורה בחיפה נפתרו מזמן נותרה רק בעית החניה על המדרכה. בגלל מצוקת חניה יש לאפשר חניה על המדרכה בצורה שתאפשר מעבר בטוח להמשתמשי המדרכות זה לא כולל את רוכבי האופניים והקורקינטים שמשתמשים במדרכות ככביש ופוגעים בהולכי הרגל שאינם רואים אותם מתקרבים.

  9. תפסיקו עם הבולשיט שלכם.. אנשים לא חונים במדרכה כי בא להם. הם חונים כי מגרשי חנייה גובים הון תועפות על חניה במקרה הטוב ובמקרה הגרוע שאין חנייה בכלל. צריך לקדם תוכניות בנייה של בנייני חנייה עם מחיר מפוקח בכל אזור בעיר חיפה בכלל ובכלל הערים בארץ. שלא יצטרכו לבזבז שעות על מציאת חנייה ושעות הליכה ברגל עד לייעד… העיקר אכיפה.. אכיפה לא מרטיעה ולא עוזרת (אולי במעט..) אכיפה טובה לרשויות בלבד ולבעלי האינטרסים בעירייה ולא לאזרחים! תדאגו לאזרחים. אותה מצוקת חנייה יש גם בעיר הנוראית בארץ לחיות בה, בעיר נהריה. גם שם מחלקים דוחות על ימין ושמאל והגבירו האכיפה וכו'. וזה עזר לשנות את התרבות של האנשים? אגלה לכם סוד, אז זהו.. שלא עזר כלום. ממשיכים לחנות איך ואיפה שאפשר. יש להשפיע פסיכולוגית ולשנות תרבות החניה כמו גם תרבות הנהיגה בישראל. עד כאן דעתי הצנועה.

    • אם אין אכיפה ממוסדת, נאכוף בעצמנו.
      אולי אם תחזור לרכב שהשארת על המדרכה ותמצא אותו שרוט ו/או מפונצ'ר, זה יעזור לך להבין שאתה מפריע.

  10. אין חניות בעיר חברי המועצה מנותקים!
    גם להחנות בחדר מדרגות צריך אם אין חניה !
    מנותקים נמאסתם!!!

  11. רח' ליאון בלום הפך לחניון למשאיות. המשאיות חוסמות את המסלול הימני של הרחוב. המשאיות ברובן לא שייכות לתושבי הרחוב. בעלי המשאיות מחנים כאן בסוף יום העבודה כך שהם תופשים לתושבי הרחוב את מקומות החניה הספורים שיש. בבוקר הם מגיעים מהפריפריה עם ריכבם הפרטי, מחנים אותו ושוב תופשים לנו את מקומות החניה הספורים שיש. קיים חוק האוסר חניה של משאית מ-10 טון ומעלה לחנות ברחבי העיר. העיריה אמורה לדאוג לחניה מסודרת למשאיות. ומה עירית חיפה עושה בנידון????
    עירית חידלון!!!

  12. לאף תל אביבי לא עולה המחשבה של האפשרות לחנות על המדרכה וזאת מכיון שהם יודעים את המחיר שישלמו על זה אם יעלו בדעתם לעשות זאת.אכיפה היא מילת המפתח..כאשר התלוננתי על כך בפני שוטר קהילתי פה בחיפה, מה שהיה לו להגיד הוא שאין מה לעשות ,יש חוסר בחניות…אה, בתל אביב אין….רק בחיפה יש…

    • אנחנו כילדים לקחנו אופניים ונסענו באחוזה בלי בעיות
      היום ילדים אפילו לא יכולים ללכת לבית הספר בלי כל הזמן לעקוף רכבים כי מישהו מחנה רכב אחרי רכב לתוך הכביש ואז רואים ילדים נכנסים לכביש לעקוף את הרכב החונה ורכב שבא מאחורה בקושי רואה אותם כי הם בגובה הרכב החוסם.
      זה ממש נורא כל איכות החיים בשכונות ירדה לטמיון. ההורים בגלל רכבים חוסמים וחזירים כבר מפחדים לתת לילדים ללכת ברגל.

  13. כל הכבוד למוטי.לקיריל.להילה ולתבור על פועלם כחברי מועצת העיר חיפה.שבוע טוב

  14. לא רק חסימה של מדרכות גם חסימה של מסלולים לכלי רכב (בואדי ועוד ) ונסיעה פרועה עם אגזוזים חשופים בת גלים ועוד ….

  15. העירייה יכלה בקלות לשלוח פקחים גם בלי שתהפוך את החולים והקשישים לעובדים שלה. ולחלק דוחות במייוחד פלוס משטרה לרשעים שחונים על מפרצי מעברי החציה שזה הנבזות הגדולה ביותר שיש אבל לעירייה לא באמת אכפת מהמסכנים ביותר. זה הכל הצגה. העיר הזו איומה בגללל התושבים שלה. את הבעיה כולם רואים ומתעלמים. לעיר כזו אין זכות קיום. לעזאזל אם כולכם.

  16. שמו לב מזמן.
    עכשיו רק אומרים, יטפלו בנושא..
    מבטיח לכולכם שזה ישאר בגדר אמירות גם בשנים הבאות…
    זלזול משווע בתושבי העיר לאורך שנים.
    תגובות עיריית חיפה בוודאי "תפורסם מייד שתתקבל" הוא המוטו של עירנו.
    מופיע בכל עיתון או אתר אינטרנט.
    חיפה עיר ללא מענה.
    יש לך תלונה?
    יש בעיריית חיפה מגרסת מסמכים עליה שילוט "תיבה לפניות הציבור"
    אתם מוזמנים להגיע, לשלשל תלונה ולהמתין לפתרון בעייתכם.

  17. אמא שלי גרה לאונרדו דה וינצ'י ברמת התשבי.
    הדיירים חוסמים את שתי המדרכות באופן הרמטי בחניה אלכסונית על גבי המדרכה
    היא כלואה בביתה. הייתה יוצאת לעשות קניות ולשבת בקפה טיבי, עכשיו כל יציאה היא סכנת נפשות
    היא צריכה ללכת בכביש ולקוות שלא ידרסו אותה כי מדרכות אין.
    זו עיר שירדה לחלוטין מהפסים בנושא רכבים ומדרכות ומאלצת אנשים לסכן את נפשם בהליכה בתוך הכבישים.
    ראש העיר הזו היא בושה. תושבים משלמים ארנונה גבוהה ולא מסוגלים ללכת בבטחה.
    פעם נפלה בירידה ממדרכה לכביש בנסיון לעקוף רכב שחסם את המדרכה.
    אם תימשך אלימות כזו גם אנחנו ננהג באלימות כלפי רכבים והם יחטפו נזקים על הנזקים שהם גורמים.
    מציע לעירייה להתאפס ומהר ולפנות את מדרכות העיר מרכבים כמו שעשה חולדאי בתל אביב.

  18. ומה עם אלו שחונים חניה כפולה וסוגרים נתיב תנועה?
    ומה עם אלו שפתאום עוצרים באמצע הכביש לדבר כמה מילים עם חבר ונוצר תור מכוניות מאחור?
    ניסיתם פעם להעיר לו? אל תנסו! כי לא בטוח שתיצאו בשלום.
    לזה אין הרתעה.

  19. יופי, זה צעד נהדר בכיוון הנכון. עכשיו בבקשה מכם, תתחילו לאכוף איסור צפירת רכבים שלא בעת סכנה. פשוט אי אפשר להיות בחוץ או בדירות שקרובות לכביש כל נהג/ת צ'ופרים/ות ארוכות בכל רגע של תסכול קל והתוצאה קקופוניה עצבנות וזיהום קולי בלתי נגמרים

  20. או שאפשר לגדר את המדרכה עם עמודים כמו שעשו במרכז הכרמל

  21. החנייה בכל קריית חיים חינם, יש מגרשי חנייה לרוב ובכל זאת דיירים חונים על המדרכות. חוסמים מעבר להולכי רגל. אני גרה בקריית חיים 63 שנים. ולעולם לא ראיתי פקח עירייה שיתן דוח. באיזור המפרץ המצב גרוע יותר.

  22. נראה את האכיפה, במיוחד באזור הבילוי ברחוב הנמל ובסביבה.

  23. למה לא אוכפים חניה באדום לבן ו/או חניה במקומות שחוסמים את התנועה ,כמו מוניות ורכבים במרכז חורב או מרכז זיו ובכלל

  24. אין מנוס מאגרת גודש על רכבים שנכנסים לחיפה בין אם זה סטודנטים עם רכב כי אחרכך הם יורדים איתו לעבוד או הביתה לעיר אחרת, בין אם זה עובדי קמפוסים כמו בתי חולים ואוניברסיטאות שנכנסים ויוצאים מחיפה ויוצרים פקק של אלפי רכבים, בין אם זה תושבי שכונות אחרות שעוברים בדרך למרכז ולא נוסעים במנהרות 'כי יקר' הגיע זמן שתושבים מחוץ לחיפה ישלמו אגרת גודש של כניסה לעיר בכביש ההגנה, צומת מת"ם, כביש 22 והכניסה ממזרח. רבים רבים נוסעים סתם דרך העיר יוצרים רעש, פקקים, זיהום. נכנסים לעשות מרוצי מכוניות ודאווינים בחופים – והגיע זמן שעל זה יגבה תשלום. כולל תשלום על חניה בחופים כמו במרכז. תושבי חיפה ירשמו ויקבלו הנחות ומעבר לזה שמי שמשתמש פה בכבישים ובחופים ובחניונים ישלם.
    סטודנט מטירת הכרמל נכנס עם רכב חונה בטכניון תורם כל בוקר ואחה"צ "תורם" לפקקים וכולא את שכונת רמת אשכול וחורב בפקקים. והכל בחינם. לא יתכן הלאה
    שזה יהיה המצב.

  25. צריכים לבנות גשר או מנהרה מצומת רמב״ם עד כביש 22 , הפקקים בלתי נסבלים ברוב שעות היממה , מנהרות הכרמל לא פתרו את הבעייה , תושבי חיפה סובלים מרכבים שעוברים בחיפה , צריך לחייב במס כל רכב שנכנס מחוץ לחיפה וכך לחייב אותם לעבור במנהרות

  26. לפני כשנה בהליכת ערב שלי נפלתי בגלל רכב שחנה על מדרכה וחסם שדה ראייה שלי .שברתי יד שמאל, עברתי ניתוח מסובך עם הכנסת פלטינה וברגים לתוך שורש כף היד . בנוסף עברתי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק כ11 חודשים .אני מבינה שאני אמורה לתבוע את העירייה וכך אעשה.
    בעלי צילם את הרכב שחנה על מדרכה.

  27. קודם שיפתרו את בעיית החנייה בעיר , רכבים מזהמים ומשאיות שנכנסות לתוך העיר וגורמות לפקקי ענק

    • שדרות רוטשילד בקטע שלפני אלנבי. משני צידי הכביש חונות משאיות כך שהן חוסמות נתיב נסיעה ומסכנות את הנהגים שחולפים. וזאת מבלי להיכנס לזיהום אויר בתוך העיר, בניגוד לחוקים.

  28. יש לבנות חניונים רב קומתיים בשכונות, חנייה בתשלום חד פעמי או מנוי – כדי לממן את הבנייה ואת התחזוקה. שלא תהיה יותר אפשרות חנייה ללא תשלום ברחובות העיר. אפילו לא בקרבת הבית. ואכיפה קפדנית, גם על תשלום גם על חניה במקום או באופן לא חוקי. לא צריך גרר. מספיק קנסות . גם בקרבת הבית.
    זה יחייב את בעלי המכונוית להוצאה נוספת, של כ 300 ₪ לחודש.
    לא נאים אבל אין ברירה.
    כך זה בערים צפופות באולם: פריס, ניו יורק.

    י

  29. לא צריך לרוץ "לרכוש".
    ממילא לבסוף … מכוניות הגרר יעמדו כאבן …. בגלל מליון סיבות.
    יש אינסוף חברות ויחידים שגוררים.

  30. בואו לא נדבר על אלה שחונים בחניה מוסדרת ללא אכיפה ללא תשלום בתוך שכונות אשר גורמים לדיירי הרחוב ללא שום סיבה מוצדקת למצוא מקום אחר , כמו פלישה .
    עובדים בכרמל חונים בהדר , עובדים בתלאביב פשוט מחנים ונוסעים בתחבורה ציבורית , עובדים בעיר חונים בפריפריה של הדרה כגון עבאס הרצליה הגפן אלנבי ועוד מלא רחובות ויורדים בכרמלית ואו במטרונית וכל זה שהם לא יתקעו בפקק בסוף יום עבודה , אני יכול להבין אותם אבל מי יבין אותנו דיירי הרחוב .
    אם עושים צדק אז עושים בכל העיר ולא רק איפה שבא להם ותאמינו שאני יודיע טוב מאוד שיש דגשים על איזורי בני מעוטין כי שם פשוט אין מי שיתווכח איתם ואו יצלם ויעלה לרשת כי הם עסוקים בעבודה בכדי לשלם מיסים שתומורתם לא מקבלים כלום . אני לא טוען שבכרמל ובאזורים למעלה לא משלמים מסים חלילה וחס ואך לפחות הם מקבלים תמורתן הכל כגון נקיון חנייה מוסדרת מענה וטיפול יעיל חניות לנכים ודגש על נכים כי זה מתקיים בוועדה שלפי מה שנראה לה היא תחליט אם קשה לאדם ללכת ברגל ולחפש חנייה בסוף העולם שמאלה למרות שבמסמכים רפואיים שלו מצויין זאת שהינו לדוגמא נכה ברגליים 50 אחוז ונירולוגית 25 אחוז ו אחוזים אחרים שהיום לצימתות ולא באורח שנתי אלה הבן אדם גמר ועשה את שלו כרגע הנותר לו זה לשרוד עד שיסיים את חייו ,
    הנחות פשייי אם אתה נכה 120 מגיע לך במים ובחשמל .
    די כבר מאסתם מאיפה תשאבו לנו כסף עוד חסר שיקחו מס על כל 10 נשימות שאדם נושם
    זו לא העירייה ולא המדינה אלה מי שיושב על הכיסא מקבל ולא עושה כלום ולא בזי….שלו לגבי אחרים משכורת משגשגת תנאים צוציאלים למה שיטרח .
    תמשיכו לבחור אנשים לא נכונים וכך נמשיך לתחתית המדרון …..
    אז די כל הנאמר על דוחות נעשה בהבדלים משמעותיים בין מגזר למגזר ובין שכונה לשכונה ובין אזור לאזור .
    ושוב אני מדגיש כמי שהיה במערכת וראה ואף התלונן ובסוף מאס לו ועזב אין צדק .ויש התחייבויות של פקח לבוס , הבוס למנהל אגף , המנהל אגף למנהל אזור , וכן הלאה .
    גי מאסתם לחיות על חשבוננו .
    אההההה הכי מצחיק תיקון הכתוב בשלטים זה האלף בית בכדי שהדוחות שלכם יהיו תקינים וחוקיים ולא חוכמה להוסיף שלטים בלי לבדוק את מהותן ……

  31. אני כבר מיתלונן שנים על רכב שחונים על המידרכה ברחוב חד סיטרי ההגה בעין הים….והפיקוח לא עושה דבר…בשני הצדדים

  32. נכון.ברחוב וולפסון 5 בחיפה,מדי יום,ומדי ערב ולילה, חונות מכוניות פרטיות, משאיות,מוניות, ואני נאלצת לרדת לכביש הסואן.ביקשתי כבר פעמים רבות להתקין מעקי קשתות ירוקות. בקשתי כלל לא נשמעה,ודבר לא נעשה בעניין. עד מתי?עד שמישהו יידרס? הגיע זמן לבצע עבודה זו לביטחון הולכי הרגל!!!!!עליזה ארליק. אני עוברת שם יום יום בדרך לביתי.

    • ברחוב דרור מוצבות גדרות ירוקות,אך זה נהיה יותר גרוע. חונים בין גדר הבניין לבין הקשת הירוקה ואין אפילו אפשרות לרדת לכביש,אלא,לפני או אחרי הרכב החומה. וזה מרחק הליכה מבית הספר היסודי דרור,וכל הילדים על הכביש. לאיש לא איכפת ואין אכיפה כלל.

  33. כשאין לי חניה אני הולך ברגל או נוסע בתחבורה ציבורית. קנסות ופינוי רכב יעזרו. במרכז הרמל חונים על המדרכות ומכסים את מספר הרכב עם סמרטות שלא יצלמו

    • יופי, אבל הרבה חסימות על-ידי רכב משטרה או רכב עירייה. ניראה אותם אוכפים..

  34. מר להט מצוקת החניה אינה עניינה של העירייה. אם אין איפה להחנות תמכרו את הרכב ותעברו לתחבורה ציבורית. ברוב הערים בעולם אין איפה להחנות ושני שליש מהציבור עובר לתחבורה ציבורית, מוניות והליכה. ככה צריך להיות בחיפה וזה ייצור את הלחץ לשפר הלאה את התחבורה הציבורית. ביצה ותרנגולת אם לכולם יהיה רכב וחניה אז תתלוננו על שעות בפקקים נכון??

  35. יפה ששמים לזה לב סוף-סוף. רחוב אלנבי בקרית אליעזר זו אחת הדוגמאות הטובות לחסימת המדרכה. ויותר מזה, יש מעבר חציה ברחוב (צמוד לתחנת האוטובוס אלנבי ב') שכל הזמן יש משאיות שחונות ממש לפניו ולעבור בו במיוחד עם עגלת ילדים זאת רולטה רוסית שבמקרה עדיין לא נגמרה באסון.

    • שמו לב מזמן.
      עכשיו רק אומרים, יטפלו בנושא..
      מבטיח לכולכם שזה ישאר בגדר אמירות גם בשנים הבאות…
      זלזול משווע בתושבי העיר לאורך שנים.
      תגובות עיריית חיפה בוודאי "תפורסם מייד שתתקבל" הוא המוטו של עירנו.
      מופיע בכל עיתון או אתר אינטרנט.
      חיפה עיר ללא מענה.
      יש לך תלונה?
      יש בעיריית חיפה מגרסת מסמכים עליה שילוט "תיבה לפניות הציבור"
      אתם מוזמנים להגיע, לשלשל תלונה ולהמתין לפתרון בעייתכם.

  36. הפתרון הטוב ביותר הוא הגברת תדירות התחבורה הציבורית והפחתת מספר המכוניות בתוך העיר.

  37. מה בקשר לרוכבי אופניים על המדרכות ? אלה לא מסכנים אנשים מוגבלים ?

  38. בשעה טובה האכיפה עובדת בחיפה. אך פרט לכך
    לדעתי, ע״ש להקים חניונים במרחב העיר לרווחת הנהגים

הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף

כל הכתבות בחי פֹה

סקארמוש בעמק הזיתים • סיפור קצר

אורחות חיים בימים של פעם. מזמן! החבורה שערכה לי קבלת פנים בצורת מכות ותגרה המונית כשבאתי לראשונה למכולת בגיל שש, הפכה להיות לחבורת לוחמים מגובשת...

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום זה מבצע בילוש. שמועה עברה שבאחד הבתים על הגג קיים בית-בושת אולי בהגדרה אחרת. ממול...

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

הנגר מחיפה • סיפור קצר

לא הכל ניתן לגילוי מהטעם שליסטים עדיין משוטטים באין מפריע סיפור זה נולד בעקבות ספר שכתב האדריכל והסופר צ'רלס בלפור בשם 'האדריכל מפריז'. 1942. לוסיין...

דליה ליאון – 'אסקימו לימון' זה כאן, אצלנו בחיפה • סיפור קצר

הכניסה לבית-הספר "אליאנס" מרחוב החלוץ שימשה כמקום מפגש לחברה בימי שישי. תחילת שנות החמישים העליזות. מפגש קולני של חילופי ברכות ותכנון הבילוי עם מיטב...