באנר חברה כלכלית 100724
באנר חזית הים רחב
באנר גורדון 240624
באנר מוזאוני חיפה 030824
באנר מוזאוני חיפה 030824
פרסום בחי פה - רחב - מונפש
באנר קריית אתא
באנר קריית ביאליק ותיקיםרחב 140724

צילומים ייחודיים של יצורי הים בחיפה

לאחר אינספור צלילות, חלקן בטמפרטורות נמוכות ותנאי ראות קשים,...

היהודי התשיעי • פרק 4

תקציר ב-30 באוקטובר 1942 קיבל מפקד הגסטפו באסטוניה הודעה שבכוונת...

בגלריית מוחין בחיפה – כשהתותחים רועמים המוזות אינן שותקות

בעיר התחתית בצהרי יום שבת (4.5.24) נפתחה תערוכה אשר...

יוסי ברגר • מעצב מוצר, צלם וסופר חיפאי

פגישה עם יוסי ברגר עשויה לתת טעם של הימצאות...

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום...

מאבק הרכבת בחיפה – תראו איך כן חופרים מנהרה בדרך לירושלים

railtunnel_2_jerusalem.PNG

תוואי מנהרות וגשרים בדרך לירושלים. בקרוב אולי גם בחיפה ישקיעו

אצלנו בחיפה קשה מאד לשכנע את המדינה לחפור מנהרה אשר תאפשר להעלים את מסילת הברזל המגודרת מקו הנוף שלנו. בירושלים זה הצליח.

קישור לאתר העוסק במאבק תושבי חיפה למציאת פתרון למינהור או שיקוע הרכבת מתחת לאדמה ופתיחת העיר אל הים

כתבת וידאו – כך חופרים את המנהרה לרכבת בדרך לירושלים

[bs-thumbnail-listing-2 columns="4" title="מנהור הרכבת בחיפה" tag="650" count="4" pagination-show-label="0" pagination-slides-count="3" slider-animation-speed="750" slider-autoplay="1" slider-speed="3000" bs-show-desktop="1" bs-show-tablet="1" bs-show-phone="1" paginate="slider"]

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

מערכת חי פה - חדשות חיפה
מערכת חי פה - חדשות חיפה
תכנים מחדר החדשות של חי פה - תאגיד החדשות של חיפה והסביבה מייל למערכת: [email protected] צרו קשר: 052-2410689

כתבות קשורות לנושא זה

2 תגובות

  1. רכבת לירושלים זה חשוב, אבל:

    – באיכות הסביבה הם פוגעים ועוד-איך, אחרי מאבק משפטי ארוך שנכשל לצערנו לשינויים בתוואי. ראו:
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/899/451.html

    – הקרונות הדו-קומתיים האדומים הנמצאות בשימוש רכבת ישראל כרגע אינם מיועדים לנסיעות בין-עירוניות, ואינם מיועדים לצפיפות המושבים שהתקינה בהם רכבת ישראל. הם פשוט צרים מדי ונמוכים מדי. בקושי יש מקום לעבור; לא ניתן לשבת בנוחות; המושבים הצמודים לקירות מאלצים אותך לשבת עם רגליים בגבהים שונים או בהטיה הצידה; רמת הרעש גבוהה; אין מקום לתיקים מעל המושב; ואני בטח שוכח עוד כמה דברים.

    – אני מנחש שהרכבת תהיה איטית, כמו בקו חיפה-תל-אביב. יש היום רכבות שנוסעות 400-500 קמ"ש. נכון, כאן אנחנו מדברים על שיפוע ולא על מישור, ועדיין לא הייתי בונה על נסיעה מהירה.

    אז לא הגנה על איכות הסביבה, ולא שיא הקדמה.

הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף

כל הכתבות בחי פֹה

סקארמוש בעמק הזיתים • סיפור קצר

אורחות חיים בימים של פעם. מזמן! החבורה שערכה לי קבלת פנים בצורת מכות ותגרה המונית כשבאתי לראשונה למכולת בגיל שש, הפכה להיות לחבורת לוחמים מגובשת...

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום זה מבצע בילוש. שמועה עברה שבאחד הבתים על הגג קיים בית-בושת אולי בהגדרה אחרת. ממול...

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

הנגר מחיפה • סיפור קצר

לא הכל ניתן לגילוי מהטעם שליסטים עדיין משוטטים באין מפריע סיפור זה נולד בעקבות ספר שכתב האדריכל והסופר צ'רלס בלפור בשם 'האדריכל מפריז'. 1942. לוסיין...

דליה ליאון – 'אסקימו לימון' זה כאן, אצלנו בחיפה • סיפור קצר

הכניסה לבית-הספר "אליאנס" מרחוב החלוץ שימשה כמקום מפגש לחברה בימי שישי. תחילת שנות החמישים העליזות. מפגש קולני של חילופי ברכות ותכנון הבילוי עם מיטב...