באנר מוזאוני חיפה 030824
באנר גורדון 240624
באנר חזית הים רחב
באנר חברה כלכלית 100724
באנר קריית אתא
באנר מוזאוני חיפה 030824
באנר קריית ביאליק ותיקיםרחב 140724
פרסום בחי פה - רחב - מונפש

בגלריית מוחין בחיפה – כשהתותחים רועמים המוזות אינן שותקות

בעיר התחתית בצהרי יום שבת (4.5.24) נפתחה תערוכה אשר...

היהודי התשיעי • פרק 4

תקציר ב-30 באוקטובר 1942 קיבל מפקד הגסטפו באסטוניה הודעה שבכוונת...

PowerPoint בעידן הבינה המלאכותית • מדריך מקיף למנהלים ואנשי מקצוע

Microsoft PowerPoint נותר כלי מרכזי בעולם העסקים והאקדמיה, אך...

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום...

המלון בבת גלים נבנה במהירות הבזק על אף שהוא חוסם את קו החוף

זוהי כתבת המשך לכתבה שפרסמתי לפני כחודשיים בתקופת הבחירות...

קו 1 של המטרונית – בתדירות מוגברת ולאורך כל הלילה!

בשורה לתושבי חיפה והקריות: קו 1 יופעל בתדירות מוגברת ולאורך כל שעות הלילה!

מקשרים בין חיפה לקריות, גם בלילה

מיום חמישי 29/12/22 – קו 1 של המטרונית יתוגבר בנסיעה כל 20 דקות לאורך כל שעות הלילה. החל מיום חמישי הקרוב, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים יתגבר את פעילותו של קו 1 במטרונית ב-3 נסיעות בשעה, מחצות ועד 5 לפנות בוקר. זאת במטרה להנגיש את השירות לציבור גם בלילה, לענות על הביקושים בפועל ולאפשר תחבורה ציבורית ראויה שתהווה חלופה טובה לרכב הפרטי.


קו 1 של המטרונית, המופעל באמצעות חברת "סופרבוס" הינו מהקווים המשמעותיים ביותר במערך התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה והוא פועל 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע. הקו יוצא ממרכזית הקריות בצפון הקריות אל מרכזית חוף הכרמל, ופועל ברוב היום בתדירות גבוהה של 6 דקות בממוצע, בהתאם לצרכי הציבור. מחצות ועד לשעה 5 בבוקר פעל הקו עד כה מדי חצי שעה.

תגבור תדירותו של קו 1 מצטרף לשדרוג נרחב של התחבורה הציבורית באזור בחצי השנה האחרונה, ובכלל זה הפעלת קו 4, המחבר בין מרכזית הקריות למרכזית חוף הכרמל, דרך מנהרות הכרמל והגרנד קניון, וקו 5 המחבר בין יגור, נשר ושכונת הדר בחיפה.

המטרונית

במטרונית נעשה שימוש באוטובוסים מפרקיים חדישים ומרווחים, הנעים לאורך רוב המסלול על תוואי ייעודי המעניק העדפה ברמזורים לתחבורה הציבורית, למען נסיעה מהירה, נוחה ובטוחה. האוטובוסים שנמצאים בשימוש קווי המטרונית יכולים להסיע 137 נוסעים ונוסעות, מתוכם 47 בישיבה, כשליד כל מקום ישיבה ישנו שקע USB לשימוש הנוסעים. האוטובוסים בעלי חמש דלתות ונמוכי רצפה ולכן נגישים במיוחד לנוסעים ונוסעות עם מוגבלויות התניידות.

מטרוניות חשמליות חדישות של סופרבוס (צילום: חברת סופרבוס)
מטרוניות חשמליות חדישות של סופרבוס (צילום: חברת סופרבוס)

צחי נווה, מנכ"ל סופרבוס:

"אנחנו שמחים לתגבר את תדירות הנסיעות של קו 1 המשרת את תושבי מטרופולין חיפה ומעודד שימוש בתחבורה ציבורית. סופרבוס תמשיך לפעול על מנת להתאים את שירותיה לטובת צרכי קהל נוסעי התחבורה הציבורית וציבור לקוחותינו".

למידע נוסף, ניתן להתעדכן באתר חברת סופרבוס ובמוקד שירות הלקוחות:
1-700-700-181
או במוקד הארצי של התחבורה הציבורית 8787*

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

סופרבוס מטרונית
סופרבוס מטרוניתhttp://www.superbus.co.il/
חברת סופרבוס הינה חברת תחבורה ציבורית, בבעלות משפחת בליליוס, אשר הוקמה בשנת 2000 עם פתיחת שוק התחבורה הציבורית בישראל לתחרות. חברת סופרבוס נבחרה להפעיל את מטרונית חיפה.

כתבות קשורות לנושא זה

9 תגובות

  1. שימו לב לשיווק ריק –
    תגבור הקו. בכמה יתוגבר – איש לא כותב.
    רוב הקוים המשלימים בחיפה והקריות מפסיקים לפעול 2-3 שעות

  2. כדי שאנשים יוכלו לוותר על רכב פרטי לא פחות חשוב תחבורה בין עירונית מאוחר בערב ובשבת. למשל רכבת עד חצות.

  3. כמות הנוסעים שעולים למטרונית ולא מתקפים היא אדירה,לדעתי כ50% לא מתקפים.אז יש את הנוסעים שלא מתקפים בתקווה שלא יעלה מבקר ואם עולה מבקר מתקפים לפני שהוא בודק אותם.ויש כאלה שגם אז לא מתקפים והם מספרים כל מיני סיפורים למבקר כי הם יודעים שהמבקרים לא נותנים קנסות(מעולם לא ראיתי שפקח במטרונית נותן קנס ואני נוסעת לפחות פעמיים ביום במטרונית)אין להם סמכות להוריד נוסע שלא שילם.
    אין אכיפה של ממש במטרונית אז למה יש בכלל מבקרים? באוטובוסים של אגד הפקחים אוכפים וראיתי שנותנים קנסות לנוסע שלא תיקף.בנתיב אקספרס בקריות ובערי הצפון הכי טוב כי מכשיר התיקוף נמצא ליד דלת הנהג והכניסה מקדימה.

  4. כל הכבוד לחברת סופרבוס מטרנית על תיגבור קו 1.יום טוב

  5. בבוקר בשעה 6 מטרונית מספר 1 הוא כל 12 דקות ועמוס מאד לפני קו 4 היה בין 5 דקות לשש ועכשיו עמוס וצפוף יש מלא אנשים שנוסעים לעבודה כמו סרדינים

    • תבדוק בבקשה את הלו"ז של קו 1 ותראה שכל 5-6 דקות יוצאת מטרונית בעיקר בשעות הלחץ.

  6. טעות בכתב.
    קו 4 מחבר את הקריות עם מרכזית חוף הכרמל דרך מנהרות הכרמל.הקו נוסע במסלול קו 1 עד למרכזית המפרץ וממשיך למנהרות הכרמל,הגרנד קניון,מרכז הקונגרסים,קניון חיפה וצומת מת"מ.
    קו 5 מחבר את יגור דרך ציר בר יהודה בנשר ועד לשכונת הדר בחיפה.
    יש גם את קו 5א המחבר בין יגור וביה"ח רמב"ם בחיפה ופועל לרוב בסופ"ש.הקו נוסע בדומה למסלול קו 5 עד לגשר פז וממשיך במסלול קו 2 עד לביה"ח רמב"ם ותחנת רכבת חיפה בת גלים דרך מטה המשטרה,העיר התחתית,המושבה הגרמנית,המגינים וצומת דולפין בשני הכיוונים.

  7. ומתי יסלל קו מטרונית למרכז זיו בנווה שאנן ? שם ריכוז אוכלוסיה גדו והצפיפות בכבישים מכבידה

הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף

כל הכתבות בחי פֹה

סקארמוש בעמק הזיתים • סיפור קצר

אורחות חיים בימים של פעם. מזמן! החבורה שערכה לי קבלת פנים בצורת מכות ותגרה המונית כשבאתי לראשונה למכולת בגיל שש, הפכה להיות לחבורת לוחמים מגובשת...

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום זה מבצע בילוש. שמועה עברה שבאחד הבתים על הגג קיים בית-בושת אולי בהגדרה אחרת. ממול...

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

הנגר מחיפה • סיפור קצר

לא הכל ניתן לגילוי מהטעם שליסטים עדיין משוטטים באין מפריע סיפור זה נולד בעקבות ספר שכתב האדריכל והסופר צ'רלס בלפור בשם 'האדריכל מפריז'. 1942. לוסיין...

דליה ליאון – 'אסקימו לימון' זה כאן, אצלנו בחיפה • סיפור קצר

הכניסה לבית-הספר "אליאנס" מרחוב החלוץ שימשה כמקום מפגש לחברה בימי שישי. תחילת שנות החמישים העליזות. מפגש קולני של חילופי ברכות ותכנון הבילוי עם מיטב...