באנר גודון 240624
באנר מוזאוני חיפה 030824
באנר חזית הים רחב
באנר גורדון 240624
באנר חברה כלכלית 100724
באנר קריית אתא
פרסום בחי פה - רחב - מונפש
באנר קריית ביאליק ותיקיםרחב 140724
באנר מוזאוני חיפה 030824

היהודי התשיעי • פרק 4

תקציר ב-30 באוקטובר 1942 קיבל מפקד הגסטפו באסטוניה הודעה שבכוונת...

בגלריית מוחין בחיפה – כשהתותחים רועמים המוזות אינן שותקות

בעיר התחתית בצהרי יום שבת (4.5.24) נפתחה תערוכה אשר...

PowerPoint בעידן הבינה המלאכותית • מדריך מקיף למנהלים ואנשי מקצוע

Microsoft PowerPoint נותר כלי מרכזי בעולם העסקים והאקדמיה, אך...

"עיין ערך: דת" • פרק 11 • זהות יהודית וזהות דמוקרטית • דעה

איך נשמור על זהות יהודית לצד זהות דמוקרטית במדינת ישראל.

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום...

שיקוע הרכבת: הפתרון הזמני המוצע אינו ישים • אדריכל שמואל גלבהרט בתכנית עדשה מקומית

התכנית עדשה מקומית – התכנית של חיפה – כל ערב בשבע בחי פה

הנה באה הרכבת…
עיריית חיפה התגאתה שהצליחה להעביר החלטה חשובה שתאפשר סוף סוף מעבר פתוח בין העיר לחוף הים. אדריכל שמואל גלבהרט, לשעבר סגן ראש העיריה, משבית את השמחה וסבור כי הפתרון הזמני לשיקוע הרכבת אינו ישים. הוא קורא למועצת העיר לומר את דברה בענין. הראיון מתפרסם במסגרת שתוף פעולה בין "עדשה מקומית" ל"חי פה".


No Fields Found.

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

עדשה מקומית - חי פה
עדשה מקומית - חי פהhttps://haipo.co.il/tag/%d7%a2%d7%93%d7%a9%d7%94-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%aa
עדשה מקומית - תכנית הראיונות המצליחה - עכשיו בשיתוף חי פה - תאגיד החדשות

כתבות קשורות לנושא זה

5 תגובות

  1. שימו לב לאורך כל ההיסטוריה גלבהרט בגישה שלילית לכל יוזמה, וכך נראית העיר שכל צעיריה נוטשים אותה ובעיר נשארים זקנים ממורמרים ועיר שהזיהום הרג אותה מסרטן

  2. גם המתווה הזה מסובך ובזבזני
    למה הרכבת צריכה להגיע לקריית הממשלה?
    שתהיה תחבורת ציבורית אחרת (מטרונית) מרכזית המפרץ לקריית הממשלה.
    הרכבת יכולה להתרחק מהחוף כבר בעתלית (או מראש להשאר על קו רכס ההר אחרי בנימינה ולעבור במנהרה דומה למנהרות הכרמל למרכזית המפרץ.

    המקום הנכון לרכבת בחיפה דרום – כנראה יציאה מתחת או ליד האצטדיון ממנהרה תת קרקעית שתתחיל באזור עתלית.

    על הדרך ניתן להגדיל. את כמות המגיעים לאצטדיון ברכבת, לתת תוואי עם פניות מועטות לרכבת (חשוב לרכבות) לשחרר את קו החוף מהרכבת ולאחד את שטח החניונים של האצטדיון והרכבת (אולי להוסיף עוד קומת חניות) וזאת לנוחות ורווחה התושבים בהוצאה נמוכה ותוואי סביר לא תת ימי (תת ימי לא ממש אפשרי בגלל הצורך בפתחי מילוט ואוורור

  3. אמיר הראיון קצר מדי.
    יש בראיונות האלו תחושה של דבר מהר מהר כי זמננו תם כ ו ברדיו, למה? יש לך אפשרות גם לראיין רבע שעה, במיוחד גלבהרט שיש לו הרבה מה לומר ודבריו מעולים.
    מסכים איתו שעוד לא מאוחר לדרוש מינהור דרך ההר במקום להשאיר חישמול דרך חיפה לעשרות שנים עם שיקוע לא הגיוני ולא מעשי עד שימצאו תירוץ בממשלה לבטל אותו. חייבים מינהור ועוד יותר הזזתה של תחנת חוף הכרמל ולא תחנת מפלץ נוסח התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. בכייה לדורות מה שקורה כאן..

  4. אדריכל ס ראש העירייה לשעבר מר שמואל גלבהרט טוב ראוי ונכון לשמוע ולקרוא את דבריו אשר תמיד נכונים וראויים

  5. צודק ידידי האדיכל שמואל גלברהט ,לשעבר סגן ראש העיר חיפה.לילה טוב.

הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף

כל הכתבות בחי פֹה

סקארמוש בעמק הזיתים • סיפור קצר

אורחות חיים בימים של פעם. מזמן! החבורה שערכה לי קבלת פנים בצורת מכות ותגרה המונית כשבאתי לראשונה למכולת בגיל שש, הפכה להיות לחבורת לוחמים מגובשת...

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום זה מבצע בילוש. שמועה עברה שבאחד הבתים על הגג קיים בית-בושת אולי בהגדרה אחרת. ממול...

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

הנגר מחיפה • סיפור קצר

לא הכל ניתן לגילוי מהטעם שליסטים עדיין משוטטים באין מפריע סיפור זה נולד בעקבות ספר שכתב האדריכל והסופר צ'רלס בלפור בשם 'האדריכל מפריז'. 1942. לוסיין...

דליה ליאון – 'אסקימו לימון' זה כאן, אצלנו בחיפה • סיפור קצר

הכניסה לבית-הספר "אליאנס" מרחוב החלוץ שימשה כמקום מפגש לחברה בימי שישי. תחילת שנות החמישים העליזות. מפגש קולני של חילופי ברכות ותכנון הבילוי עם מיטב...