באנר מוזאוני חיפה 0308024
באנר חזית הים רחב
באנר גורדון 240624
באנר מוזאוני חיפה 030824
באנר חברה כלכלית 100724
באנר קריית אתא
פרסום בחי פה - רחב - מונפש
באנר קריית ביאליק ותיקיםרחב 140724
באנר מוזאוני חיפה 030824

עשייה מאהבה ללא תנאי • האגודה למען החייל

מאז ה 10 לאוקטובר האגודה למען החייל באזור חיפה,...

מים שקטים חודרים עמוק • הקשר בין המים לנפש האדם

בעולם הדימויים מים מייצגים את נפש האדם. כמו המים...

"מיהו פלשתינאי?" • פרק 6 • פלשתינים ונאצים

ימים של טרום מלחמה בינתיים, הייתה כבר מלחמת העולם השנייה...

היכל הספורט רוממה • הבית של הכדורסל בחיפה

היכל הספורט רוממה הוא היכל הספורט העירוני של חיפה,...

היהודי התשיעי • פרק 3

תקציר ב-30 באוקטובר 1942 קיבל מפקד הגסטפו באסטוניה הודעה שבכוונת...

נחנך הגשר המחבר בין רציפי קו רכבת העמק ורציפי קו החוף במרכזית המפרץ בחיפה

הגשר המחבר בין רציפי קו רכבת העמק ורציפי קו החוף נחנך הבוקר (חמישי) במרכזית המפרץ בחיפה, במעמד שר התחבורה והבטיחות בדרכים, בצלאל סמוטריץ', מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל (מיכה) מייקסנר ומכובדים נוספים.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (צילום: רכבת ישראל)

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ':

מרכז התחבורה אותו אנו חונכים היום הוא דוגמה לאיך העתיד התחבורתי צריך להיראות. קישוריות תחבורתית שתקל באופן משמעותי על האזרח ותתמוך בתחבורה ציבורית ידידותית לכל משתמש. פיתוח התחבורה הציבורית זה האופק והעתיד של כולנו לפתרון משבר התחבורה ההולך ומתגבר במדינת ישראל. אני מודה לעובדי הרכבת ולמנכ"ל הרכבת על העבודה הנהדרת, לראש העיר שאני מוצא בה שותפה לדברים חשובים לקידום התחבורה בעיר ובצפון בכלל, ומברך את כולנו שנזכה להשתתף בעוד הרבה טקסי חניכה של פרויקטים לאומיים שיובילו את התחבורה הציבורית קדימה במדינת ישראל.
מנכ”ל רכבת ישראל, מיכאל (מיכה) מייקסנר

מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל (מיכה) מייקסנר:

אני גאה לחנוך עוד נדבך במהפכת התחבורה הציבורית בישראל, בה הרכבת מהווה מרכיב מרכזי. אני מודה לעובדי רכבת ישראל וחברת הביצוע על עבודתם המצוינת, מברך את תושבי חיפה וראש העיר שלהם, וכמובן מודה לידידי שר התחבורה על התגייסותו למען התחבורה המסילתית בישראל וקידומה.

מרכז התחבורה הציבורית מרכזית המפרץ בחיפה, אשר נבנה ומתוחזק על ידי חברת 'יפה נוף' הינו מרכז התחבורה הציבורית הגדול בישראל, המשרת את תושבי מטרופולין חיפה וכל איזור הצפון. המרכז כולל עשרות רציפי אוטובוס, מטרונית, שני קווי רכבת מרכזיים ובעתיד אף רכבלית.

תחנת הרכבת במרכז משרתת מידי חודש כ-270 אלף נוסעים בממוצע. הגשר אשר נחנך בטקס הבוקר נבנה על ידי אגף ביצוע ברכבת ישראל, מקצר משמעותית את זמן ההליכה בתחנה ומאפשר מעבר קל ומהיר בין רציפי שני קווי הרכבת העוברים בתחנה, וכן מעבר מרכבת לאמצעי התחבורה הנוספים בתחנה.

מרכזית המפרץ (צילום: רכבת ישראל)

לצד בניית הגשר, שדרגה רכבת ישראל את רציפי התחנה והאריכה אותם בכ-130 מטרים, על מנת להגדיל את קיבולת הנוסעים ברציפי התחנה.

צרו קשר: בוואטסאפבמייל

סמר עודה - כרנתינג'י
סמר עודה - כרנתינג'י
עיתונאית בצוות הכתבים של האתר חי פה • כתבת מוניציפלית, פלילים, סביבה ובריאות צרו קשר עם סמר באימייל: [email protected]

כתבות קשורות לנושא זה

תגובה 1

  1. אמנם מוזכרים הרציפים, אבל מה שלא כתוב במפורש הוא, האם הגשר הוא ממש פנימי, כלומר האם אפשר לעבור בו רק אחרי שהעבירו כרטיס באחד מהמחסומים.

הכתבה נעולה לתגובות. ניתן לשתף ברשת באמצעות כפתורי השיתוף

כל הכתבות בחי פֹה

סקארמוש בעמק הזיתים • סיפור קצר

אורחות חיים בימים של פעם. מזמן! החבורה שערכה לי קבלת פנים בצורת מכות ותגרה המונית כשבאתי לראשונה למכולת בגיל שש, הפכה להיות לחבורת לוחמים מגובשת...

מוכרת לחם. מקצוע עתיק, פורע חוק ובלתי ניתן לדיכוי • סיפור קצר

מפגש באחד הימים שאמור היה לייצר נישוקים, הוליד במקום זה מבצע בילוש. שמועה עברה שבאחד הבתים על הגג קיים בית-בושת אולי בהגדרה אחרת. ממול...

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

תמונה של יעל עם מעט מאד שכפולים בספריית המדיה

הנגר מחיפה • סיפור קצר

לא הכל ניתן לגילוי מהטעם שליסטים עדיין משוטטים באין מפריע סיפור זה נולד בעקבות ספר שכתב האדריכל והסופר צ'רלס בלפור בשם 'האדריכל מפריז'. 1942. לוסיין...

דליה ליאון – 'אסקימו לימון' זה כאן, אצלנו בחיפה • סיפור קצר

הכניסה לבית-הספר "אליאנס" מרחוב החלוץ שימשה כמקום מפגש לחברה בימי שישי. תחילת שנות החמישים העליזות. מפגש קולני של חילופי ברכות ותכנון הבילוי עם מיטב...